Prvo mesto na Google je san svakog biznisa, nevezano za njegovu veličinu. Iako bi svi želeli da se njihov sajt ili proizvod nađe na prvoj stranici rezultata internet pretrage, Google ne smatra da to svako i zaslužuje. SEO je konstantan rad- ažuriranje postojećih stranica, konstantno kreiranje novog sadržaja, praćenje tehničkog dela sajta i konstantno učenje i usavršavanje. Dobro urađen SEO može direktno voditi do poboljšanja poslovanja i povećanja profita, budući da ciljanu grupu usmerava pravo na sajt. Prosto rečeno ono što Vi nudite prikazivaće se samo onima koji su za to i zainteresovani.
Tri ključne oblasti u kojima se sprovodi SEO optimizacija sajtova su: On site, On page i Off page SEO. On site i On page SEO optimizacija bave se SEO tehnikama unutar sajta. Off page SEO deluje izvan sajta baveći se razvojem sajta i popularisanjem brenda.
On site SEO optimizacija se često svodi pod On page SEO, jer je deo istog procesa u kome je On site SEO zadužena da pretraživačima obezbedi ispravno tumačenje sadržaja stranica, a posetiocima da stignu gde su želeli.
On site SEO brine o HTML izvornom kodu stranica i svemu što je potrebno da bi se nesmetano sprovela On page SEO optimizacija sajta.
On Page SEO optimizacija je početak optimizacije sajta kao celine i podrazumeva sve ono šta se može uraditi na web stranici, kako bi se bolje rangirala.
Off page SEO optimizacija sajta ima za cilj:
Off page SEO optimizacija sajta se bavi imidžom sajta i prisustvom brenda na relevantnim, kvalitetnim i popularnim online medijima i društvenim mrežama. Off page SEO optimizacija sajta se u potpunosti oslanja na on-page SEO (optimizacija web stranica).
SEM je deo internet marketinga koji povećava vidljivost web mesta putem rezultata pretrage i oglašavanja. SEM uključuje SEO kao i ostale taktike digitalnog marketinga.
All rights reserved ©2019 LoDigital